kırgın düşler sokağı



"Bir türlü sonuna gidemiyorduk rüyalarımızın. Korkuyorduk. Korkuyordum. Hayallerinde bile korkar mı insan? Hayallerinde bile kadınlar, insanı azarlar mı? Hayallerine bile hükmedemez mi insan? Böyle yerleri atlıyordum neyse; bazı ayrıntılara girmiyordum. Oysa ayrıntılara inilmezse sonuca nasıl ulaşılabilir? Hiçbir yere ulaşamıyordum. Başarısızlığın yarattığı öfke yüzünden hayallerimin düzeni bozuluyordu. Pusuda bekleyen kötü hayaller, eziyet eden görüntüler birden saldırıyordu üstüme. Yarım kalmış işkenceler, artık sıralarının geldiğini düşünerek ortaya çıkıyordu."


Kırgın düşler sokağından bilerek geçmez kimse

Büyük adımlar attırır küçük insanlar

Büyük adımlar büyük düşünceler büyütür

Her adım kırgın düşler sokağına çıkar artık

Çıkmasın istersin

Çıkar

Bu sokağın sakinleri acımasızdır

Öldürüverirler içindeki hevesi de kaçmak için güç bulamazsın kendinde

Sokağın sonuna gitmez ayakların

Büyük adımların büyük düşünceleri büyük bir çukura düşürür seni

Düşürmesin istersin

Düşürür

Korkarsın

Arzuların büyüklüğü ancak bir sokak kadardır artık senin için

Kaçmak bile isteyemezsin

Kırgın düşler sokağı seni yutar




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"İntihar öyle edilmez, böyle edilir baba. "

uyuşmuşluk?

Müziğe Armağanlar: Hayko Cepkin