alkol duvarını aşan kediler kütleleri oranında gözyaşına dönüşür

Henry The Lee - Bipolarsan Islık Çal


Algıda eklediklerini çıkarınca herkesten geriye aynı insan mı kalıyor?

Hep aynı insan mı kalıyor?

Heveslerin tecrübenin üstüne basıp geçince

Hiçbir şey öğrenmediğini fark edip ağlıyor musun?

Çaresi var ama önce sırtına bir hırka al

Bitmeyen bir enerjiyle süsleyip durduğun dünyanda

Kimsenin yaşamak istemediğini görüpte vazgeçiyor musun?

Ağır çekim kuma batmış mobilyaların arasında yürürken 

Durduğun an onlar gibi gömülmekten korkuyor musun?


Henry The Lee - Kaonashi Sendromu


Dokunamadığım herkes içimi görüp gidiyo

Yüzüme bakan her göz peşimdekini biliyo

Bak göğsümden geliyor geçiyor günler

Salıncak olur iki gece arasında güneş

Gelirsen bedenini atlat gel

Yolcumu kaybettim 

Yoldan ibarettim

Tutkumu kaybettim

Külden ibarettim

Yurdumu kaybettim

Ben bi hayalettim


Henry The Lee - Bu Gezegen Benimki Değil


Ah yine yanlış yerdeyim

Her kötünün içinde iyilik iyinin içinde kötülük benim

Biliyorum şimdi çirkinim ama karanlıkta parlıyorum

Ah insan dışındaki her şeyin ne hissettiğini anlıyorum

Benim dünyamda teselli yoktur 

Yanında oturup susarsın sadece

Ben hep kapıya yakın oturdum çünkü kimse sevdiğim gibi kalmadı

Neden herkes sanki kendi düşmemişte ben itmişim gibi bakıyor?

Kaçıncı geçişim bu sokaktan

Yoruldum artık kaybolmaktan

Bunlar benim ayak izlerim ama bu gezegen benimki değil

Ah gerçek bahane gibi durur

Ben hep yalan söylerim

Gökyüzünde belli nokta var bakınca evimdeyim

Benim dünyamda gece gündüzün devamı değil

Biri pençe kaburgalarımdan tutan

Diğerinde güvendeyim

Benim dünyamda güneş yoktur 

Dudağının kenarıyla gülümsersin sadece

Ben hep kapıya yakın oturdum

Çünkü bu hastalıkta kimse sağ kalmadı

Öldürerek iyileştirmek sizin soyunuzda var



@henry_the_lee

@gmzngnr


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"İntihar öyle edilmez, böyle edilir baba. "

uyuşmuşluk?

Müziğe Armağanlar: Hayko Cepkin