ben de sizinle oynayabilir miyim?

 İçi dolu kocaman bir boşluk

Uçuyorum,

Düşüyorum, çırpınıyorum, kanıyorum. 

"Yataktan düşmüşsün kalk yerine yat!"

Parçalarının parçalarını parçalıyorum.

Paralıyorum kendimi,

Can çekiliyorum.

Yüzüme bak

Son sözlerimi söyleyeceğim, yüzüme bak.

İyi ki yoksun

ve soğuk yüzde hiçbir titreme yok

Ayna dalgalanmıyor.


Bütün gün boyunca dolaşıp durdum. Ne uğruna? Koca bir hiç. Beni çok fena kandırdın, sanki gerçekten arkadaşım olabilirmiş gibi. Kendimi cezalandırmam gereken ilk anda iterim onları, giderler. Peki ben ne yapacağım bu susmak bilmez kafayla? Yalnız olmak istemiyorum, insan içine karışamıyorum. Hızla geçip giden trenden hiç ulaşamayacağım manzaraları seyrediyor gibiyim. Ben arkadaş aramıyorum. Ben, sessizliğimi susturacak bir kurtarıcı arıyorum. Öyle biri yok. Ben sadece sürüklenmeyi öğrendim, kurtarılmayı bilmiyorum.




İnsanın kendinde bir limanı olmalı,

sığınacağı.

Tam kalbinde olmalı

Olmuyor

Kendimden kaçıp kendime nasıl sığınayım?

"Sığınacağım limanları bir bir batırdım"


Decalius - Loneliess


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

uyuşmuşluk?

"İntihar öyle edilmez, böyle edilir baba. "

Müziğe Armağanlar: Hayko Cepkin