C₁₀H₁₅N

Evdeki bütün çakmaklar gitmiş. Odamın ampulü nerede? Evde yemek yok. İğrenç bir ses var, insanlık dışı bir ses. Babamın dişleri neden çürüyor?





Metamfetamin, met, metin amca, kristal, buz... C₁₀H₁₅N formüllü, kokainden üç kat etkili sentetik uyuşturucu. Hafızada kopukluk, halüsinasyon, aşırı tepkiler, depresyon, iştahta azalma, dişlerde çürüme gibi sayamadığım bir çok etkisi var. Yakarak, burundan çekerek, kana karıştırılarak kullanılabilir. 






EVDEKİ AMPULLER NEREYE GİDİYOR BABA.

İzliyorum seni, sırrını biliyorum. Herkes yavaş yavaş öğreniyor. Ben annem kadar aptal değilim, ben seni affetmiyorum. Ben sana inanmıyorum. Hiçbir zaman iyi bir baba olamadın ama seni bekledim. Bir kere elini kaldırmadın, kaçtın sadece. Lütfen artık uzak dur benden. Sesinden korkuyorum. İçtiğini sesinden anlıyorum biliyor musun? İğrenç, tehtitkar, bir gram sevgi kalmamış. Son kez zarar vermeden uzaklaş. Ne bileyim; beni arayıp arabayla aşağı uçucam deme, çatıya çıkınca kablodan yaptığın o güzel ipin karşılamasın beni, iş yerinde kanlı kıyafetler bulmayayım baba. Sana madde satan sevgilinin koluna girip yüzüme bile bakmadan uzaklaşma. Gizlice git, görmeyeyim gidişini. Sessizce, olabilecek en az hasarla git.

Bazı şeylere anlam verezmedim. Çok yerdin, hiçbir şey yememeye başladın. İncecik kaldın. Evet, eskiden de sinirlenirdin ama bu farklı. Ben sadece sesinden bile anlıyorum o yapay siniri. Evet, benimle ilgili pek şey hatırlamazdın ama beş dakika önce söylediğimde güldüğün  matematik notumu tekrar öğrenince bağırıp çağırmazdın. Üç gün aralıksız uyumazdın. Artık benim babam değilsin, canavarsın sen. Bazen, mutlu davranıyosun ama ben bu haline hiç alışamadım. Ne olursa olsun hep bir canavar olarak kalacaksın. Tedavi için çabaladığını, bipolar ilaçları kullandığını biliyorum. Davranış olarak benzersiniz. Ama sen bunu kendin seçtin.
Bir canavar olmayı kendin seçtin.

Bu konu hakkında anlatacak çok şeyim var. Madde kullanımı hakkında şaka yapan insanlara katlanamıyorum. İçin ve ne halt olduğunu görün diyemiyorum çünkü sadece kendilerine değil çevrelerine zarar verecekler. Evet madde bağımlısı kişilerin topluma karışması, dışlanmaması lazım. Sonuçta bir hata yaptılar ve düzeltmeye çalışıyorlar ama bu hatayı yapanlardan biri benim bütün hayatımı alt üst etti. Affedemiyorum.

"Normalde öksürecek kadar gücü olan babam beni dövmeye gelince bir anda kuvvetlendi."





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

uyuşmuşluk?

"İntihar öyle edilmez, böyle edilir baba. "

Müziğe Armağanlar: Hayko Cepkin