izole hisler


Şu günlerde kendimle çok iyi anlaşıyorum. Karşılıklı oturup dışarıdaki insanların pisliğini konuşuyoruz. Varlıklarından tiksindiğim kişiler var. Sahte ilişkiler. Herkes çok sahte, ben de çok sahteyim. Birbirleriyle konuşuyorlar, belki eğleniyorlar. Yalnızım ama halimden çok memnunum. Kabuğuma çekildim, dünyanın dönüşünü izliyorum. Belki de kurtarılması gereken bir ruh hastasıyımdır. 


Sahte oyunlarınıza ihtiyacım yok
Kendi oyunumu kendim kurarım
Tek başıma düşünürüm
Tek başıma oturur, tek başıma yerim
Tek başıma ağlarım mesela
Siz beni göremezsiniz
Çürümüş dostluğunuz içimi tırmalar
Ben ağlarım
Karşımdaki duvar ağlar
Siz beni anlamazsınız
Yanımda bulunmaktan öteye geçmez varlığınız
Varlığınıza ihtiyacım yok. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

uyuşmuşluk?

"İntihar öyle edilmez, böyle edilir baba. "

Müziğe Armağanlar: Hayko Cepkin